Unique

INCENTIVE MALLORCA

Op een vrijdag in juni 2012 vertrekken we met 28 collega’s vanaf Schiphol richting Mallorca. De Reisbeleving heeft een mooie enveloppe voor ons klaargelegd met daarin alle info; zoals het programma, een plattegrond van Palma en wat extra informatie om nog meer in de stemming te komen.

Na twee uur vliegen landen we in La Palma de Mallorca. Eerste bestemming: Puro Beach, de nummer 1 beachclub van de wereld! Na een avond heerlijk gegeten te hebben en een lekker bodempje te hebben gelegd, werd het nu tijd voor het ECHTE werk. Kaartjes voor Discotheek Tito’s waren al geregeld door de Reisbeleving. Om 00:00 liepen we naar binnen en hadden we het idee het niet al te laat te maken: “Dan zijn we morgen tenminste een beetje fit”. Helaas was het veel te gezellig en hebben we het erg laat gemaakt. De Reisbeleving heeft een goede keuze gemaakt met het oog op onze medewerkers en in welke club ze het beste tot hun recht zouden komen. Zaterdag ontwaakt iedereen in het hotel en komen we een beetje brak bij het ontbijt aan. Ook hier had de Reisbeleving rekening mee gehouden. Er staat een heerlijk ontbijt klaar en de ochtend is ter vrije besteding, shoppen, relaxen bij een beachclub of aan het zwembad alles kan en mag. In de middag ligt in de haven van Palma onze catamaran klaar. De lounge muziek speelt al en aangekomen op de catamaran smeert iedereen zich in en installeert zich op het dek terwijl het schip vanuit de haven het ruime sop kiest. De wind ruist door onze haren, een wijntje in onze handen, gezellig met je collega’s praten en genieten van de zon. Een puur geluksgevoel overvalt iedereen, wat is dit geweldig om zo verwend te worden. Na een uurtje komen we in een baai aan waar we kunnen snorkelen en zwemmen en waar de crew de BBQ aansteekt. Na heerlijk te hebben gegeten gaan we weer richting het vaste land. De beat wordt opgevoerd en op het dek wordt uitgebreid gedanst. Na een heerlijke dag komen we om 21:00 uur weer in het hotel aan. We kleden ons om pakken een drankje in een bar en gaan naar de volgende discotheek waar we ook weer entree kaartjes voor gekregen hebben en dus zo door kunnen lopen. Een heerlijke avond volgt weer tot de vroege uurtjes. Zondag is een dag ter vrije besteding en iedereen geniet hiervan op zijn eigen manier. Van Nassau beachclub tot het bezoeken van Es Trenc het mooiste strand van Mallorca en eten bij Antonios’ het beste Paella restaurant van Mallorca. Om zeven uur worden we opgehaald uit het hotel. Iedereen kijkt terug op een geweldig weekend dat tot in de puntjes verzorgd is door De Reisbeleving.